Miły początek miesiąca...:):):)

Tadammm....
...ferie 2015 uważam za rozpoczęte!!!
...nareszcie się doczekałam ja i moja rodzinka...
...jedno co nas smuci to nie zrealizowany wyjazd we włoskie dolomity...no trudno się mówi,  zdrowie w końcu najważniejsze:)
...zresztą u nas za oknem też biała zima, na szczęście bez wielkich mrozów...
...a u mnie w głowie tylko wiosna...niech przychodzi jak najszybciej...
....jakoś trzeba przeczekać...pomysłów na te dwa tygodnie mam sporo:)
...pierwszy z nich to...
...tak, tak...moje kochane książki...mam parę pozycji do nadrobienia co bardzo cieszy:) ...min. PARYŻ E. RUTHERFORDA...




...będzie więcej Czasu na buszowanie w kuchni, i może coś nowego uda się upichcić:)
...ja jestem za...

...i jeszcze kino, basen, joga, siłownia...aktywność na pierwszym miejscu...
...jak miło zacząć najkrótszy miesiąc w roku, w dodatku to ostatni miesiąc zimy!

...pozdrawiam ciepło...trzymamy kciuki za szybkie nadejście wiosny!
Agnieszka:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty