Tajemniczy, mglisty...ogród nocą...



Mgły snują się w powietrzu drżące i niepewne,

zda się, jakby dzwonienie szumu kołysały
i niosły je do jodeł i limb między skały - -

płyną - - znikły w rozłomach, lotne i rozwiewne.
K. Przerwa-Tetmajer


...szybko zapadający zmrok i pochmurna pogoda nie nastrajają zbyt pozytywnie...brakuje słońca,  oj bardzo...
...ostatni rok spędziłam w ogrodzie, a w zasadzie na budowaniu nowego ogrodu...dlatego teraz , kiedy wracam z pracy i nie mogę cieszyć się ogrodem , bo ciemno i zimno, jest mi bardzo nie w smak...weekendy tez mam dość zapracowane więc czasu na relaks i przyjemności brakuje...a to właśnie w ogrodzie najintensywniej odpoczywam, ładuję baterie i eksploatuję zmysły na otaczający świat...
...nocą i w dodatku zimą nie jest to możliwe...
...chociaż ogród nie stracił na uroku...nocne oświetlenie nadaje mu niesamowitego tajemniczego charakteru...a momentami nawet trochę upiornego,  jak z horroru...
...robienie zdjęć w takim otoczeniu wymaga niesamowitych umiejętności ( tych niestety jeszcze mi bardzo brakuje) ale i ...odwagi ( z tym bywa różnie:))...:)
...zobaczcie sami jak o tej porze roku wygląda ogród przy domu pod numerem 20...















...przesyłam tylko ciepłe fluidy...
Agnieszka

Komentarze

Popularne posty