POWITANIE...






To mój pierwszy w życiu blog.
Uff...ale mam tremę... 
niby nic a jednak...idę z duchem czsu, choc nie wiem czy dobrze robię, czy sobie poradzę...
Na tych stronach chciałabym podzielic się z Wami moimi przepisami, ogrodem, podrózami które kocham, wnętrzami i innymi pasjami
 a może i refleksjami...
...nie, nie będę przynudzac...obiecuję...
Mój blog nie będzie blogiem tematycznym, interesuje mnie wiele dziedzin zycia i nimi będę chciała się zWami podzielic...
Zapraszam Was do czytania, zadawania pytań, komentowania...za wszelkie sugestie będę wdzięczna...
Mam nadzieję że będziecie zaglądac do mnie i mojej rodzinki, kuchni, ogrodu
 i ...wielu innych...

...pierwsze koty za płoty...
..uff...

SERDECZNIE ZAPRASZAM DO MOJEGO ŚWIATA...




Komentarze

  1. Dzień dobry i powodzenia!
    Pięknie zaczynasz- będzie dobrze :)
    Pozdrawiam Marta

    http://wstanczykowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...dziekuję za odwiedziny...Twój komentarz jest pierwszy na moim młodym blogu i bardzo się z niego cieszę...:)
      ...odwiedziłam również Ciebie...
      ...pozdrawiam...

      Usuń
  2. Aguś. Jestem tu i będę zaglądała, bo... Cię lubię... po prostu:-) Zielone uściski, Barago Kochana:-)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..cieszę się niesamowicie że wpadłaś do mojego wirtualnego świata...odwzajemniam lubienie;)...
      ...pozdrawiam cieplutko...
      Agnieszka

      Usuń
  3. Będzie dobrze Agniesiu :)
    Pozdrawiam ogrodowiskowo :D

    Julka81

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...dzięki za odwiedziny w tutaj...postaram się żeby było....:)
      ...pozdrawiam...

      Usuń
  4. Aguś...jestem i ja, oczywiście kibicuję i będę odwiedzać Cię i tutaj:)
    Czekam na finał z niecierpliwością:)
    Buziam kochana;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty